راهنمای تنظیم اندازه تصاویر شبکه های اجتماعی

استفاده از راهنمای تنظیم اندازه تصاویر شبکه های اجتماعی اولین مرحله برندسازی شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام است.فعالیت در شبکه های اجتماعی مهمترین و پربازده ترین شیوه برندسازی است اگر شما نیز به آینده کسب و کارتان اهمیت می دهید لازم است تا فعالیت اجتماعی خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای تبلیغ هر کسب و کاری است امروزه افراد بیشترین وقت خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی سپری می کنند.

به جای صرف هزینه های زیاد برای تبلیغ کسب و کار خود میتوانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. فعال بودن در شبکه های اجتماعی فرصت های زیادی برای رشد و ارتقا کسب و کارتان برای شما فراهم می سازد.

انتخاب سایز تصاویر مناسب برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بسیار مهم است.

اندازه تصویر شبکه اجتماعی اینستاگرام

طبق راهنمای تنظیم اندازه تصاویر شبکه های اجتماعی میتوانید سایز استاندارد تصویر برای اینستاگرام را تنظیم کنید.

عکس پروفایل: اندازه عکس پروفایل در اینستاگرام ۱۸۰ در ۱۸۰ خواهد بود.
اندازه برای پست: بهترین اندازه ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ بوده اما میتوانید از عرض و طول دیگر اما برابر هم استفاده کنید.
اندازه برای استوری: سایز مناسب برای استوری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ میباشد.
حداقل و حداکثر زمان ویدیو برای پست گذاری : حداقل زمان برای انتشار ویدیو ۳ ثانیه و حداکثر ۶۰ ثانیه میباشد.
اندازه ویدیو های igtv: سایز ویدیو ها در آی جی تی وی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ باید باشد.
حداقل و حداکثر ویدیو در آی جی تی وی: ویدیو ها در igtv عمودی و از ۱۵ ثانیه تا ۶۰ دقیقه میباشد.

اندازه تصویر شبکه اجتماعی فیسبوک

فیسبوک شبکه اجتماعی محبوب دیگری است که شما میتوانید تصاویر خود را در آن به اشتراک بگذارید. این شبکه اجتماعی محبوب توسط مارک زاکربرگ و دوستانش در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است.

اندازه عکس پروفایل: اندازه عکس پروفایل در فیسبوک به مانند اینستاگرام ۱۸۰ در ۱۸۰ میباشد.
اندازه برای کاور فیسبوک: کاور نوعی پس زمینه به حساب می آید و اندازه استاندارد آن ۸۵۱ در ۳۱۵ است.
سایز استاندارد برای پست گذاری: اندازه مناسب برای پست گذاری در فیسبوک ۱۲۰۰ در ۹۰۰ خواهد بود.
اندازه استوری فیسبوک: سایز مناسب داستان ها در فیسبوک به مانند اینستاگرام ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ میباشد.

اندازه تصویر شبکه اجتماعی آپارات

آپارات یک سرویس اشتراک ویدئو ایرانی است و شبیه یوتیوب است. سایز استاندارد برای ویدئو آپارات و همچنین سایز استاندارد برای تصویر کاور و پروفایل را میتوانید در این قسمت مشاهده کنید.

اندازه سایز تصویر پروفایل: ابعاد تصویر ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل خواهد بود.
اندازه تصویر کاور: برای تصویر کاور آپارات به مانند یوتیوب اندازه مشخصی تعیین نشده است.
اندازه ویدیو های منتشر شده: اندازه استاندارد ویدیو ها در آپارت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود.

اندازه تصویر شبکه اجتماعی توئیتر

سایز تصویر پروفایل: اندازه برای عکس پروفایل در توییتر ۴۰۰ در ۴۰۰ خواهد بود.
اندازه تصویر کاور:اندازه کاور ۱۵۰۰ در ۵۰۰ میباشد.
اندازه پست در توییتر: پست های اشتراک گذاری شده با اندازه ۱۰۲۴ در ۵۱۲ جا گذاری خواهند شد.

اندازه تصویر شبکه اجتماعی یوتیوب

اندازه تصویر پروفایل: اندازه تصویر پروفایل ۲۸۸ در ۲۸۸ میباشد.
سایز عکس کاور: اندازه ای مشخص برای عکس کاور یوتیوب مشخص نشده است.
اندازه مناسب ویدیو: سایز ویدیو های منتشر شده در یوتویب ۱۲۸۰ در ۷۲۰ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *