نکاتی برای بالا بردن بهره وری طراحان گرافیک

نکاتی برای بالا بردن بهره وری طراحان گرافیک

در این پست به نکاتی برای بالا بردن بهره وری طراحان گرافیک اشاره شده است که لازم است هر طراح گرافیکی آن را به خوبی به خاطر داشته باشد تا بتواند یک طراح گرافیک حرفه ای و موفق باشد. برای یک طراح گرافیک حتی زمانی که روی پروژه مشتری کار نمی کند باز هم روش های زیادی وجود دارد که طراح گرافیک به کار خود مشغول باشد و عملکرد خود را بهبود بخشد به همین دلیل در این قسمت هفت نکته طلایی برای بالا بردن بهره وری طراحان گرافیک مطرح شده که هر طراحی باید آنها را بداند.

همیشه در حال طراحی باشید

نکاتی برای بالا بردن بهره وری طراحان گرافیک

برای تقویت مهارت های خود حتما نیازی نیست که پروژه ای تحویل بگیرید که بابت ان پولی دریافت کنید. حتی اگر یک طراحی باشد همیشه یک پروژه جانبی در نظر داشته باشید که وقتی پروژه ای برای انجام ندارید روی آن کار کنید و ان را به چیزی تبدیل کنید که دوست دارید. با این کار مهارت خود را در طراحی تقویت می کنید. علاوه بر این از نمونه ای که طراحی نموده اید می توانید در آینده به عنوان نمونه کار استفاده کنید.

تقسیم بندی کارهای بزرگ

وقتی وارد کار بزرگی می شوید یا بهتر است بگویم چندین پروژه را همزمان با هم تحویل میگیرید زمانی را برای سازماندهی کارهایتان در نظر بگیرید. در انجام پروژه های بزرگ مثل انجام کارهای یک کمپین تبلیغاتی ، طراحی پوسترهای تبلیغاتی با جلوه های بصری بسیار زیاد کارها را تفکیک کنید و آنها را به کارهایی کوچکتر تفکیک کنید و برای هر کدام زمانی را در نظر بگیرید. برای خودتان زمان کافی در نظر بگیرید که تمام این کارهای کوچک خود را بتوانید انجام دهید.

استراتژی

کورکورانه طراحی را شروع نکنید. باید بدانید به کجا میخواهید برسید به عبارتی باید بدانید که تصویر نهایی قرار است دقیقا چه شکلی باشد و نقشه راه را برای خود ترسیم کنید تا شما را به انجا برساند. به عنوان مثال ، اگر می دانید که به سه مدل آرم برای تأیید مشتری خود احتیاج دارید ، حتماً در اسرع وقت مدل های خود را کامل کنید و ارسال نمایید به عنوان یک طراح گرافیک روی ایده ای که ممکن است تغییر کند سرمایه گذاری نکنید.

بلند حرف بزن

یکی از مهمترین نکاتی که برای بالا بردن بهره وری طراحان گرافیک لازم است به آن توجه شود مهارت حرف زدن با مشتری است. طراحان گرافیک میخواهند مشتری خود را راضی کنند و دقیقا همان چیزی که مشتری میخواهد را به او تحویل دهند. اما بعضی اوقات باید با مشتری صحبت کنید. لازم نیست به مشتری با صراحت بگویید ” نه ” اما هیچوقت از اینکه راه حل متفاوتی را ارائه دهید نترسید و دلیل مخالفت خود را به مشتری توضیح دهید. همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که مشتری شما را به عنوان یک کارشناس طراحی گرافیک استخدام کرده، ذهنیت خود را بگویید و طرز فکرتان را برایش توضیح دهید با یک ارتباط خوب می توان از انجام کارهای غیرضروری جلوگیری کرد و حرفه ای تر عمل کرد.

وقتی هنک می کنید و چیزی به ذهنتان نمیرسد !

بعضی از بهترین ایده ها از طوفان مغزی به وجود می آیند. وقتی مغزتان هنک می کند هیچ چیز خوب یا بدی به ذهنتان نمی رسد و هیچ ایده ای ندارید.حتی یک ایده بد هم در ذهن نیست. انگار کل آن ایده های رنگارنگ پر کشیده اند. از طرفی شما باید به مشتری جواب بدهید! بهترین کار برای چنین موقعیتی مشورت کردن و همکاری با سایر همکاران و دوستان طراحتان است. انها می توانند به شما کمک کنند تا ایده ای خوبی طرح کنید. شاید از ایده هایی که ارائه می دهند نتوانند در این پروژه استفاده کنید اما مطمئنا برای پروژه های بعدی به کارتان می آید.

در مورد هنر و صنعت خود مطلب بنویسید


در بین پروژه ها یک وبلاگ بسازید و کارهایی که انجام می دهید، شغلتان، پروژه هایی که اخیرا انجام داده اید یا در حال انجام آن هستید بنویسید. بگذارید مردم در مورد هنر شما بیشتر بدانند و بیشتر با مهارت هایتان آشنا شوند. وبلاگ خود را به یک رزومه و نمونه کار انلاین تبدیل کنید . یا وبلاگی بسازید که به نمونه کارهای شما لینک می دهد. وبلاگ نویسی روش بازاریابی عالی است.

مثبت بمانید

کار کردن به عنوان یک فرد حرفه ای و خلاق می تواند سود زیادی داشته باشد. روش هایی برای مثبت ماندن و حفظ تعادل در زندگی خود بیابید. سعی کنید همیشه شاد باشید. یک سرگرمی خلاقانه مثل گوش دادن به موسیقی، آواز خواندن یا بازی داشته باشید تا وقتی که کار نمی کنید از آن لذت ببرید. خود را برای ادامه طراحی ترغیب کنید. مثبت باشید و مثبت فکر کنید و خود را برای خلق شاهکار بعدی تان آماده کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *